Salata calda de cartofi si brocoli

Ne intoarcem la leguma de sezon brocoli pe care in perioada asta o gasiti la un pret extrem de bun in magazine. Despre calitatile lui nutritive numai de bine, asa ca oricat de mult l-am avea in farfurie in acest sezon nu poate fi decat sanatate curata.

Ingrediente:
300 grame de brocoli
300 grame de cartofi
Fileuri de anchois 
3-4 catei de usturoi
2 linguri de ulei masline
Piper, boia dulce (sau boia de ardei iute, chilli pentru cei mai indrazneti)


Preparare
Puneti legumele (cartofi si brocoli) la abur sau fiert cum va e la indemana (daca le puneti la fiert aveti grija sa nu fie prea fierti si sa se sfaramiteze). Dupa ce s-au fiert puneti legumele intr-un bol unde veti pregati salata
Taiati foarte marunt usturoiul si caliti-l in uleiul incins pana prinde o culoare frumoasa aurie.
Puneti ustorioiul calit peste legume si adaugati fileurile de anchois. Eu am folosit fileuri din conserva in ulei sarat, deci doar le-am taiat si le-am adaugat peste salata.
Adaugati condimentele (piper, boia ) in functie de gust. Folosind si fileurile de anchois in sare nu a fost nevoie sa adaug sare, dar aici depinde de gust. 
Va recomand sa serviti salata calda la cina, intrucat continutul se digera usor fiind potrivit pentru o cina.
Cat timp credeti ca va ia o astfel de salata? Gen 10 minute pregatirea plus timpul de fiert a legumelor langa care nu e obligatoriu sa stati (aproximativ 20 minute la foc potrivit)


Nu imi ramane decat sa va spun pofta mare!

autor : Adela Polverea